معرفی، راهنمای آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی


edusearch مرجع آموزشگاه ها

Edusearch سرویس ثبت و معرفی آموزشگاه‌ها، راهنمای اساتید و دانشجویان است، این سایت با در اختیار قرار دادن فضایی برای معرفی، ثبت و جستجوی آموزشگاه به کاربران در یافتن دوره‌های آموزشی یا اساتید رشته خود کمک می‌کند تا به سرعت به‌ نزدیکترین دوره آموزشی محل سکونت یا تحصیل خود دسترسی داشته پیدا کنند.

Edusearch در مجموع برای سه دسته از کاربران خدمات قابل توجهی ارائه می‌کند. آموزشگاه‌ها می‌توانند در این سامانه صفحه مخصوص خودشان را داشته باشند، دوره‌های آموزشی و امکانات آموزشگاه خود را معرفی کرده و از طریق همین سایت پیش ثبت نام کنند. نمایش کامل اطلاعات تماس، امکان جستجو بر حسب نقشه، شهر و رشته و.. از دیگر امکانات Edusearch است.

این سامانه امکان جستجوی پیشرفته آموزشگاه و موسسات و همچنین جستجوی دوره های مد نظر را در اختیار دانشجویان و هنرآموزان قرار داده و کمک می‌کند تا علاوه بر پیدا کردن نزدیک‌ترین و معتبرترین آموزشگاه جهت گذراندن دوره اموزشی، از تخفیف‌های ارائه شده اطلاع پیدا کنند.

مدرسین و اساتید نیز با کمک Edusearch ‌می‌توانند، از طریق درج رزومه و سوابق، تخصص و توانایی‌های خودشان را به آموزشگا‌های مرتبط معرفی کرده و درخواست همکاری برای ایشان ارسال کنند.

آدرس مرجع آموزشگاه‌ها: http://edusearch.ir